Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Kill Shot Apk v2.9.1 Mod (Free Shopping/Upgrades)

Kill Shot Apk v2.9.1 Mod (Free Shopping/Upgrades)

Free Download Kill Shot Apk v2.9.1 Mod (Free Shopping/Upgrades): Apa kabar sobat pada kesempatan kali ini saya akan membagikan sebuah game android yang bernama Kill Shot. Game ini merupakan sebuah petualangan yang mempunyai sebuah misi pembunuh dengan memilih senjata ampuh sobat akan mengandalkannya keterampilan penembak jitu untuk menyelesaikan pekerjaan dengan meng-upgrade sebuah senapan sniper untuk meningkatkan akurasi, kerusakan dan jangkauan, Pada game ini mempunyai sebuah kecepatan gameplay dengan mempunyai sebuah misi lebih dari 800 misi penembak orang pertama yang menyelesaikan, mempunyai sebuah grafis 3D dan 50 peta unik serta lokasi menakjubkan dengan mempunyai hadiah yang akan dimenangkan.

Tugas Kill Shot Apk adalah untuk perjalanan jauh ke wilayah musuh untuk mencari dan menghilangkan target tersembunyi dengan menatap ke bawah lingkup senapan memperbesar untuk menemukan dan mengidentifikasi target, Mempunyai 100 senjata yg berbeda untuk memilih dan memaksimalkan senjata sobat dengan 4 kelasa senjata.

Free Download Kill Shot Apk v2.9.1 Mod (Free Shopping/Upgrades)


Deskripsion:

To start with PERSON MISSIONS
You are an undercover special forces fighter prepared to have impact in risky military FPS assaults and noiseless professional killer missions.

Pick YOUR FIREPOWER
With access to intense firearms you will depend on your marksman abilities to complete the occupation. Redesign your expert sharpshooter rifle to enhance exactness, harm and range.

TAKE THE SHOT
Your occupation as expert rifleman is to travel profound into foe region to find and take out concealed targets. Gaze intently at your rifle scope, zoom into find and recognize the objective. Take a breath...and swig the trigger to make the Kill Shot.

Screenshot:

Kill Shot Apk v2.9.1 Mod (Free Shopping/Upgrades)-1
Kill Shot Apk v2.9.1 Mod (Free Shopping/Upgrades)-2
Kill Shot Apk v2.9.1 Mod (Free Shopping/Upgrades)-3

What's New:

  • Killshot Update 2.9
  • We’re battle-worn from winter and need your help! Help us tackle the new enemy threat at their Military Port!
  • * NEW * Region19 Breakwater Bay!
  • 50 new Primary Missions!
  • 5 new Black Ops Missions!
  • Loads more Support and Spec Ops!
  • 6 new weapons along with alternate skins for new Snipers and SAW.

Link Download: